Polityka jakości

Głównym celem działalności firmy Compact Sp. z o.o. jest dostarczanie naszym klientom najwyższej jakości komponentów i podzespołów elektronicznych w sposób optymalny do ich potrzeb w tym zakresie. Organizując i planując naszą usługę koncentrujemy się na:

1. Identyfikacji i spełnianiu wymagań klienta, prawnych oraz innych, przyjętych przez organizację,
2. Ustandaryzowanym i kontrolowanym przebiegu procesów,
3. Zapewnieniu wysokiej jakości komponentów, poprzez współpracę z uznanymi na rynku firmami z branży elektronicznej,
4. Zapewnieniu optymalnego terminu i sposobu dostawy komponentów.
5. Zapewnieniu klientowi wysokiego poziomu satysfakcji z naszych usług.


Rozwój i ciągłe doskonalenie procesów w Compact Sp. z o.o. determinowany jest poprzez zorientowanie firmy na utrzymanie dotychczasowej grupy stałych klientów oraz rozwój współpracy z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.


Nasza działalność, dzięki wdrożeniu Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2015 jest stale nadzorowana oraz doskonalona poprzez audyty wewnętrzne i zewnętrzne, przeglądy zarządzania oraz działania doskonalące, analizowanie satysfakcji klienta i innych informacji, podnoszenie kompetencji i świadomości pracowników. W ten sposób rozwijamy naszą organizację jako solidnego partnera dla naszych klientów jak i dostawców.

Polityka jakości

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.